Culture Matters  
vás zve na workshop

Jak dělat marketing kulturního eventu

Seznámíme vás se základními principy marketingu kulturních eventů.

termín: dle dohody

Marketing v praxi kulturních organizací

Marketing v kultuře jako cesta k pochopení potřeb diváků a jejich naplnění vyvažuje vždy ohled k poslání dané instituce a jejím uměleckým, estetickým a odborným cílům.

Kulturní instituce jako tvůrci obsahu na pomezí umění, komunit, tvůrčích průmyslů a cestovního ruchu v éře digitalizace a sociálních sítí.

Na co se na workshopu zaměříme:

  • Pohled na praktické příklady i aktuální trendy.
  • Rozvoj a rozšiřování publika a jeho aktivní zapojování.

Své bohaté zkušenosti vám předá špičkový odborník:

Jiří Sulženko

Pedagog Katedry produkce DAMU, ředitel programu DEPO2015 v Plzni. V letech 2013 – 2015 působil jako ředitel programu projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015, před tím jako ředitel KC Zahrada na Jižním Městě v Praze, produkční a manažer marketingu v Divadle Archa a šéf Studia Damúza. V roce 2016 se podílel na úspěšné kandidatuře Temešváru na Evropské hlavní město kultury 2021.

Tento workshop již proběhl, ale...

pokud chcete získávat informace o dalších termínech tohoto i jiných workshopů a kurzů, zadejte prosím email, budeme vás kontaktovat.