Snídaně pro kulturu

aneb Culture Matters Breakfast

Neformální setkání pro lidi působící v kultuře.
Výjimečné ráno - výjimečný den!

pátek 26. května 2017 v Brně

od 8:30

Kdy: v pátek 26. května 2017 od 8:30

Kde: v kavárně Scala na Moravském náměstí 3 v Brně
(Pokud chcete Snídaně pro kulturu i ve vašem městě, ozvěte se nám.)

Za kolik: za 90 Kč na místě, kdy v ceně je káva a croissant.
Další dobroty si můžete zakoupit v kavárně.

Téma:

Finanční plánování


Hostem snídaně bude:

 

Hanka (Krejčí) Průchová

Absolventka magisterského a doktorského programu Divadelní manažerství na Divadelní fakultě JAMU v Brně. Lektorka kurzů projektového řízení a marketingu realizovaných jak pro studenty JAMU, tak pro neziskové organizace i komerční firmy. Fundraiser kulturních projektů (mj. JAZZFESTBRNO a festival Ibérica), konzultant v oblasti dotací a grantů. Pět let projektová manažerka a posléze vedoucí projektové kanceláře JAMU specializující se na plánování a realizaci projektů financovaných z EU. Hodnotitelka projektů OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost MŠMT, Technologické agentury ČR a Kultúrne a edukačné grantové agentúry MŠVVaŠ SR. Aktivní členka tématické skupiny Performing Arts Management v rámci mezinárodní sítě ENCATC.

Proč byste měli přijít?

Potkáte staré známé i zcela nové tváře.

Dozvíte se něco o tom, jak nastavit finanční plánování v neziskové kultuře.

V kulturní sféře, která má neziskový charakter, se obvykle nemůžeme spoléhat pouze na jeden finanční zdroj. Kombinujeme dotace a granty z veřejné sféry, sponzorské příspěvky a dary firem či individuálních dárců, podporu různých fondů a nadací, tržby z vlastní činnosti atd. Zafinancovat přitom potřebujeme nejen své projekty, ale i běžnou provozní činnost. A často stojíme na začátku roku znovu na startovní čáře symbolizované nulou na straně výnosů.

Jak přistupovat k finančnímu řízení naší kulturní organizace systematicky a s ohledem na její neziskový charakter?

Jak

  • plánovat
  • monitorovat a
  • vyhodnocovat

práci s finančními prostředky, které nám do rozpočtu přitékají v různých obdobích roku?

A jak kombinovat provozní a projektové náklady a výnosy tak, abychom finance využili nejen efektivně, ale rovněž v souladu s podmínkami, které na nás kladou naši podporovatelé, sponzoři a partneři?

Pokud vás tato témata zajímají a jste začátečníkem či mírně pokročilým na poli finančního řízení kulturní organizace nebo jste dosud řešili finanční problematiku vašich projektů ad hoc, je pro vás toto téma tím pravým.

A pokud zvažujete účast v celodenním kurzu Hanky Průchové Finanční plánování v kultuře aneb Jak na vícezdrojové financování, na Snídani se lépe seznámíte jak s tématem, tak i s lektorkou 🙂

 

Registrace zdarma, příspěvek 90 Kč se platí až na místě. 
Z kapacitních důvodů kavárny (jen 50 míst) je registrace nutná:

Akci pořádá Culture Matters ve spolupráci s Brnem kulturním.

\"\"

 

Těšíme se na setkání s vámi!