Tereza Roušalová
Jak přilákat soukromé dárce aneb Dárcovské programy v kultuře
Odhalte tajemství kvalitní a úspěšné práce se soukromými dárci a získejte dárce pro svoji vlastní kulturní činnost.
- E-book se zabývá možnými způsoby komunikace kulturních organizací s dárci, je zaměřen na tzv. dárcovské programy – tedy systematizovanou, jasně formulovanou a transparentní práci s dárci.
- Nabízí čtenáři podrobný rozbor procesu hledání, výběru a oslovení vhodných potenciálních dárců společně s analýzou členění benefitních programů a jednotlivých benefitů.
- Jednotlivé kapitoly nahlíží do vnitřní organizace práce s dárci, která zahrnuje především způsoby personálního zajištění, vytváření dárcovských klubů a databází či zapojení členů správní rady do práce s dárci.
- Teoretické poznatky jsou v celé práci doplňovány příklady z praxe českých i zahraničních kulturních institucí.
- E-book je určen pro každého, kdo pořádá kulturní akce či provozuje kulturní organizaci a chce oslovovat a získávat soukromé dárce.