Culture Matters vyhrál akcelerační program Impact Hubu

Do programu Impact Hubu 100-day Challenge jsme vstupovali v lednu 2017 se 3 jasnými záměry: zvýšit a stabilizovat příjmy, nastavit udržitelný byznys model a rozšířit tým.  Všechny tyto záměry se podařilo bezpodmínečně naplnit. Svojí produktovou řadu jsme rozšířili z původních online seminářů a kurzů pro kulturní organizace do oblasti mastermindových skupin pro networking profesionálů, odborného poradenství šitého na míru až po semináře a workshopy z oblasti managementu kultury. Nejenže se tým rozrostl ze dvou na šest stálých spolupracovníků a rozšířily se také řady externích partnerů – dobrovolníků, specialistů v jednotlivých oblastech, kteří s projektem pomáhají. Stěžejní změnou prošlo také řízení interních procesů, od nahodilého řízení všeho v „jedné“ hlavě po systematickou práci a využívání moderních nástrojů jako je např. Trello, Slack, Toggle atd. Během akcelerátoru se podařilo výrazně navýšit obrat a došlo také k citelnému nárůstu počtu fanoušků na FB a kontaktů. Založili jsme také vedle stávajícího s.r.o. neziskový spolek pro naše neziskové projekty, abychom je mohli financovat částečně z dotací či soukromých darů.

Oficiální tiskovka Impact Hubu praví:

Díky systematické práci na rozvoji jednotlivých produktů se Tereze Raabové také podařilo navázat strategická partnerství s organizacemi jako Signal festival, Jatka 78, Plzeň 2015, Plechárna Černý most či Tanec Praha. „100-day Challenge byla pro mě velká škola. Už samotný přístup mentora Davida Kovalského, týmu Hubu a dalších několika desítek expertů, kteří nám pomáhali, nás nenechal zahálet. Konzultovali jsme, pracovali, implementovali rady expertů, nastavovali interní procesy a vytvářeli nové produkty. A výsledky stojí za to. Díky skvělému mentoringu Davida Kovalského jsme rozšířili tým a nastavili role a zodpovědnosti. Také jsme museli lépe zjistit potřeby našich klientů a fanoušků a podle toho jsme rozšířili naši nabídku o nové produkty a služby. Pro mně osobně byl 100-day Challenge obrovským osobním posunem, naučila jsem se díky němu lépe delegovat práci a vést tým lidí. V oblasti managementu a ekonomiky kultury se pohybuji už více jak 10 let a jelikož já i můj společník Mario Kubaš pracujeme na více projektech, nápad jít do tohoto akcelerátoru prakticky rozhodoval o přežití Culture Matters. Měli jsme jasnou vizi, dáme tomu 100 dní a uvidíme, zda můžeme z Culture Matters udělat finančně udržitelný projekt… pokud ne, byli jsme ochotni tento jej i zavřít,“ říká Tereza Raabová, ředitelka projektu Culture Matters.

 

Do akceleračního programu 100-day Challenge nastoupilo v lednu tohoto roku 12 projektů, kterým se hned od samého počátku věnovali jejich mentoři a týmy mohly využít širokou paletu expertů, kteří jim byli k dispozici na specifická témata týkající se práv, marketingu, PR, financování a investorského poradenství. Úspěšně jej po 100 dnech dokončilo pouze 10 projektů.

 

100-day Challenge je akcelerační program určený pro startupy a podnikatele, kteří chtějí v krátké, tříměsíční, době „nakopnout“ svůj projekt. Zastřešuje jej síť coworkingových center Impact Hub, které působí v Praze, Brně a Ostravě. V průběhu roku se realizují 3 běhy akceleračního programu. Do letního běhu, který se bude rozjíždět v polovině června, je možné se stále ještě přihlásit – přihlášky jsou otevřené do 21. května.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Kategorie článků