KULTURA A MÉDIA
Seznámíme vás se základními principy budování vztahu s médii,
aby se novináři sami zajímali o vaše akce.
Kultura a umění často bývají ve zpravodajství popelkou. Nemusí to tak ale nutně zůstat. Hodně záleží na tom, zda je úsilí kulturních organizací o publicitu podloženo znalostí mediálních rutin, stejně jako na tom, zda PR pracovníci dovedou téma předestřít atraktivním způsobem, bez otřepaných klišé, odborných termínů a umělecké hantýrky.
Autor odborné literatury o PR, lektor a zkušený mediální profesionál Jan Tomandl vám řekne, jak o kulturních tématech přemýšlí novináři. Zmíní, jaké jsou nejčastější chyby při psaní tiskových zpráv a pořádání tiskových konferencí s kulturní tématikou, a poradí užitečné tipy z praxe. Výklad bude stát na konkrétních příkladech, zájemci si odnesou například vzor tiskové zprávy.
Co vám tento workshop dá:
- dozvíte se, jak o kulturních tématech přemýšlí novináři
- dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby při psaní tiskových zpráv a pořádání tiskových konferencí s kulturní tématikou
- získáte užitečné tipy z praxe
- to vše na konkrétních příkladech - dokonce si odnesete například vzor tiskové zprávy
- dozvíte se, jak s médii komunikovat vaše aktivity přitažlivě
- můžete se na cokoliv k tématu zeptat odborníka z praxe