KULTURA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
ANEB NAJDĚTE SVÉ FANOUŠKY ONLINE
Ukážeme vám, jak efektivně využít sociální sítě a zviditelnit vaše kulturní projekty a jednotlivé události.
Jak využít sociální sítě pro kulturu - 1. část
Sociální sítě jsou naprostou prioritou v komunikaci kulturních subjektů, které si nemohou dovolit mnohdy velmi nákladnou a rovněž špatně měřitelnou tradiční offline reklamní komunikaci. Během dopoledního semináře se pobavíme o tom,
- jak správně identifikovat potenciál, který v sociálních sítích tkví,
- uceleně si posvítíme na aktuální trendy a zároveň společně vyvrátíme některé mýty, které se o sociálních sítích tradují
- nejdůležitější část semináře bude věnovaná nastavení vaší strategie vystupování na sociálních sítích a tvorbě obsahu
- obzvláště se pak zaměříme na propagaci událostí, které jsou základním nástrojem pro všechny kulturní subjekty a instituce
- hlavní řeč bude o Facebooku, ale dotkneme se i jiných sociálních sítí.
Pokud nevíte, jak uchopit vaši prezentaci na sociálních sítích, pokusíme se vás nasměrovat správným směrem. Základním kamenem prezentace budou vlastní zkušenosti lektora a velká dávka inspirace pocházející od úspěšných kulturních projektů i z jiných odvětví.
Obsah 1. části semináře:
- potenciál sociálních sítí obecně
- aktuální trendy, mýty a další vývoj
- strategie pro sociální sítě
- analýza některých vašich profilů
- založení a základní nastavení stránek a účtů
- jak vytvářet úspěšný obsah pro sociální sítě
- krizová komunikace
- propagace událostí
- propojení online a offline komunikace
- inspirace pro další studium
Facebook Ads: jak přilákat více lidí na vaše akce - 2. část
Lámete si hlavu, jak efektivně využít reklamní systém na Facebooku? Chcete reklamy používat, ale nevíte jak?
Společně si ukážeme všechny možnosti, které reklamní systém nabízí a následně si společně krok po kroku projdeme, jak vytvořit kampaně mající za cíl zviditelnit vaše příspěvky na Facebooku, Facebook stránku nebo webové stránky.
Přímo s vámi projdeme a nastavíme:
- principy platící inzerce na Facebooku
- založení reklamního účtu / Business Manager
- jednotlivé reklamní formáty
- 10 základních pravidel pro úspěšné kampaně
- nastavení konkrétních kampaní krok po kroku
- kreativa & cílové skupiny, které chceme oslovit
- pokročilejší cílení (remarketing / lookalike & custom audiences)
- alokace rozpočtů (kolik investovat do jakých kampaní a od kdy do kdy)
- vyhodnocování
- inspirace pro další studium