Archiv kurzů, které již neotvíráme:

Kurz Základy kulturního managementu

2-měsíční online kurz Základy kulturního managementu obsahuje 8 lekcí na téma kulturního marketingu, financování, fundraisingu, sponzoringu, ekonomiky kultury, práce s publikem a dalších klíčových témat k úspěšnosti projektu.

Při aktivním studiu získáte:

  • Jasnou představu, kde jste, kdo jste, co chcete a s kým to chcete dělat
  • Vlastní seznam všech možných zdrojů financí, které jsou vhodné přímo pro Váš projekt
  • Návod, na co si dát pozor při psaní grantů
  • Spočítané ekonomické dopady svého projektu a plán, jak je dál využít
  • Příležitost zaregistrovat svůj projekt na crowdfundingovou platformu pro získání darů od velkého počtu lidí
  • Více sponzorů, dárců a podporovatelů
  • Vlastní nápady, jak aktivně zapojit své publikum do hry
  • Vlastní marketingový plán
  • Správně napsané tiskové zprávy a vlastní seznam vhodných novinářů, kteří o Vás budou psát
  • Certifikát o absolvování kurzu Culture matters

 

Lektoři:

foto_lektoriAdriana Světlíková – ředitelka festivalu Malá Inventura, koordinátorka českého kulturního networku Nová síť - konzultantka a koučka mnoha kulturních organizací po celé ČR
Tereza Raabová – expertka na ekonomické dopady kultury
Petr Machálek – expert na sponzoring a fundraising neziskových organizací
foto_lektori2Ondřej Kašpárek – manažer crowdfundingové platformy EVERFUND v rámci Plzně 2015
Eva Kesslová – manažerka Orchestru Berg
Mario Kubaš – odborník na média a PR kulturních organizací
Více informací o všech lektorech najdete v sekci O nás (otevře se v novém okně).

 

Ochutnávka kurzu:

 

Co říkají absolventi: 

reference 

Pokud chcete být informováni o nejbližších termínech kurzu a dalších kurzech, zadejte prosím svoji emailovou adresu: