Culture Matters 
vás zve na workshop

Kultura a média

Seznámíme vás se základními principy budování vztahu s médii, aby se novináři sami zajímali o vaše akce.

termín: dle dohody

Kultura a umění často bývají ve zpravodajství popelkou. Nemusí to tak ale nutně zůstat. Hodně záleží na tom, zda je úsilí kulturních organizací o publicitu podloženo znalostí mediálních rutin, stejně jako na tom, zda PR pracovníci dovedou téma předestřít atraktivním způsobem, bez otřepaných klišé, odborných termínů a umělecké hantýrky.

Autor odborné literatury o PR, lektor a zkušený mediální profesionál Jan Tomandl vám řekne, jak o kulturních tématech přemýšlí novináři. Zmíní, jaké jsou nejčastější chyby při psaní tiskových zpráv a pořádání tiskových konferencí s kulturní tématikou, a poradí užitečné tipy z praxe. Výklad bude stát na konkrétních příkladech, zájemci si odnesou například vzor tiskové zprávy.

Co vám tento workshop dá:

  • dozvíte se, jak o kulturních tématech přemýšlí novináři
  • dozvíte se, jak s médii komunikovat vaše aktivity přitažlivě
  • dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby při psaní tiskových zpráv a pořádání tiskových konferencí s kulturní tématikou
  • získáte užitečné tipy z praxe
  • to vše na konkrétních příkladech - dokonce si odnesete například vzor tiskové zprávy
  • můžete se na cokoliv k tématu zeptat odborníka z praxe

Své bohaté zkušenosti vám předá špičkový odborník:

Jan Tomandl

PhDr. Jan Tomandl je novinář a odborník na vztahy s médii. Od roku 2006 pracuje v ČTK, píše o ústavním soudnictví, vědě, vysokém školství a kultuře. Předtím byl například redaktorem a editorem deníku Rovnost, řídil jeho názorovou rubriku. Vystudoval žurnalistiku, marketingovou komunikaci a masmediální studia. Odborně se věnuje PR a zpravodajským principům. Publikoval praktickou příručku Jak účinně oslovit média a monografii Public relations a zpravodajství. Přednáší v Akademii ČTK v Praze. Externě spolupracuje s katedrou žurnalistiky Masarykovy univerzity v Brně, kde například vyučuje kurz Public relations.

Tento workshop již proběhl, ale...

...pokud chcete získávat informace o dalších termínech tohoto i jiných workshopů a kurzů, zadejte prosím email, budeme vás kontaktovat.