Manuál crowdfundingu

Aspen Institute Prague v listopadu prezentoval výsledky mezinárodního projektu Crowdfunding Visegrad, který mapoval rozvíjející se trend komunitního financování v zemích Visegrádské čtyřky a hodnotil možnosti jeho dalšího vývoje. Jelikož crowdfunding je čím dál oblíbenější forma fundraisingu i pro kulturní organizace a projekty, rozhodli jsme se šířít výsledky tohoto projektu i našim čtenářům Culture matters.

Mezi výsledky projektu patří

studie o crowdfundingu

– a pro lidi z praxe především stručný a graficky poutavý Crowdfunding manual, jak připravit a úspěšně realizovat crowdfundingovou kampaň. Obojí je volně ke stažení, obojí je v angličtině.

Projekt, který byl podpořen Mezinárodním visegrádským fondem, realizoval Aspen Institute Prague ve spolupráci s Res Publica Foundation, Fórem kreativného priemyslu a Budapest Observatory.

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Kategorie článků