VIZE A STRATEGIE KULTURNÍ ORGANIZACE:
JAK ZAPOJIT A MOTIVOVAT TÝM

Získejte přístup k záznamu webináře, stačí vyplnit e-mailovou adresu

Získejte přístup k záznamu webináře, stačí uvést e-mail

Vaše údaje použijeme pouze pro organizaci tohoto webináře (pošleme vám odkaz na vysílání, záznam webináře a související informace). Pokud máte zájem dostávat od nás informace o dalších našich akcích a novinkách, zaškrtněte prosím políčko níže.

O čem tento webinář je?

Jako leader kulturní organizace chcete dobře nastavit proces tvorby strategie. Chápete, že vize, poslání a strategie jsou důležité. Rozumíte tomu, že je musíte tvořit s lidmi, kteří tvoří vaši organizaci. Na vás je, abyste taková setkání s týmem odřídili a chcete uspět. Chcete mít formulované hodnoty, poslání i vizi. Chcete mít pojmenovány strategické aktivity. Máte termín, kdy se setkáte s celým týmem a začnete. Na vás je toto setkání odřídit. Jestli se na to necítíte zcela připraveni, potom se přihlaste a získáte dovednost, která umožní naplnění vašich přání.

Řeč bude především o nástroji, který umožní uřídit samotnou tvorbu vize a strategie, postavit se před svůj tým a nezhroutit se z toho. Neudělat tu chybu, že samotnou nervozitou nepustím nikoho ke slovu nebo naopak dopustím, že někdo jiný dominuje a ostatní mlčí… Klíčem ke strategii je spolupráce a schopnost řídit týmovou práci, nikoliv geniální formulace vize a poslání.

Proč webinář zhlédnout? 

  • Strategické řízení kulturních organizací je nezbytné nejen pro úspěšné jednání s mecenáši a sponzory
  • Naučíte se používat jednoduchý nástroj pro tvorbu vize a strategie
  • Dozvíte se, jak sdělit vizi a strategii svému týmu, aby je přijal za své
  • Vše vám sdělí odborník na strategické řízení a leadership s bohatými zkušenostmi z kultury i byznysu

Získejte přístup k záznamu webináře, stačí uvést e-mail

Vaše údaje použijeme pouze pro organizaci tohoto webináře (pošleme vám odkaz na vysílání, záznam webináře a související informace). Pokud máte zájem dostávat od nás informace o dalších našich akcích a novinkách, zaškrtněte prosím políčko níže.

Webinář vede Martin Hudeček

Martin Hudeček

Působí na katedře Produkce na DAMU, kde od roku 2009 rozvíjí pětiletý vzdělávací program zaměřený na leadership a projektové a strategické řízení. Obor kreativní producentství zde v roce 2016 také vystudoval.
Svou pozornost zaměřuje především na spolupráci kulturních organizací s individulními mecenáši a sponzory. Jako mentor a konzultant spolupracoval například s Vilou Štvanice, Jatka78, Divadlo D21, Signal festival či 420People. Jako kouč potom spolupracuje například E&Y, O2 a Deloitte. Je generálním ředitelem IT firmy ORBIT.
Strategické řízení kulturních organizací považuje za silný nástroj pro úspěšné jednání se silnými individuálními mecenáši a sponzory.
Propojuje klasický přístup ke strategickému řízení, který v kulturní oblasti reprezentuje především škola Michaela Kaisera s přístupy, které jsou vlastní pro startupovou scénu. Věří v užitečnost propojení světa umění, kultury a byznysu.